Om particulier woningeigenaren op weg te helpen een keuze te maken uit de vele mogelijkheden rondom duurzame woningverbetering, is het energieloket De WoonWijzerWinkel in samenwerking met 24 gemeenten in de regio Rijnmond en Haaglanden op 10 oktober, de Dag van de Duurzaamheid, gestart met de campagne ‘Duurzaam wonen? Zo gedaan!’. In deze campagne zal per kwartaal een duurzaamheidsthema centraal staan. De eerste periode staat in het teken van ‘Isoleren’.
‘Isoleren? Zo gedaan!’
Huiseigenaren weten vaak niet goed waar te beginnen als zij de beslissing genomen hebben om hun woning te verduurzamen. Via de website woonwijzerwinkel.nl/zogedaan en social media, maakt de promotiecampagne woningeigenaren in de leeftijd 28 – 38 jaar bewuster van verschillende isolatievormen en motiveert hen woningverbeteringen op dit gebied toe te passen. De betrokken gemeenten kunnen zelf ook aan de slag met het speciaal voor deze campagne ontwikkelde communicatiepakket. Met de kreet ‘Isoleren? Zo gedaan!’ moet woningisolatie meer gaan leven en wordt het maken van goede keuzes erover eenvoudiger.
Gemak en voordeel
Minder geld- en energieverspilling, meer woongenot en gezond wonen zijn uitstekende argumenten om woningisolatie te overwegen. Of je nu gaat verbouwen, langer in de woning wilt blijven wonen of de waarde van je woning wilt verhogen. Duurzame woningverbetering is via het energieloket de WoonWijzerWinkel gemakkelijk te regelen en levert veel voordeel op!
Zo gedaan!
Meld u aan voor De Ster nieuwsbrief (U ontvangt een bevestigingsmail)
recent commentaar